2016. január 1., péntek

1. díjam


Nagyon szépen köszönöm az első díjamat Violetnek, az én Puhamacimnak/Marisomnak!! ♥♥
A blogja: StoriesByViolet
1. Köszönd meg a díjat annak, akitől kaptad, és linkeld be a blogját!
2. Válaszolj 5 kérdésre, ami a díjhoz jár!
3. Olvasd el az első 5 fejezetet a blogján, illetve az utolsót fejezetet annak a blogján, akitől a díjat kaptad!
4. Mondj véleményt a blogról!
5. Írd le, kiknek ajánlod a blogot!
6. Küldd tovább a díjat 5 embernek, de figyelj arra, hogy a blogger/bloggerina csak egyszer kaphatja meg!

Az 5 feltett kérdés:

1. Miről szólt az első írásod/történeted/novellád, és mikor írtad?
Huhh, még 2013 decemberében mutatták nekem a Bloggert, és itt írtam az első blogomat, ami a One Direction ezerrel címet viselte. Mivel nem voltam még képben a Blogger-világgal, így egy sablon sztori volt: Egy lánynak közeledett a születésnapja, neki a barátnője, és az unokanővére elhívták a 1D-t, a csaj Louis-ba beleszeret stb. Tehát egy nagyon kezdő bloggerina blogja volt ;)

2. Milyen érzések töltöttek el, amikor megírtad, és közzétetted az első fejezetet/bejegyzést a blogodon?
Hát, féltem. Féltem, hogy rosszul fogják fogadni vagy semmilyen érdeklődés nem lesz a blogom iránt. Még elégedetlen is voltam magammal, mert a Chapter 00) elég rövid, és fura bevezető volt. De mikor elolvastam a kommentet, ki kellett nyitnom az ablakot, mivel alig kaptam levegőt. Meglepődtem, és emiatt akadt el a lélegzetem.

3. Ki írta az első kommentet a blogodhoz, és mi volt az? Mire gondoltál, mikor elolvastad?
Az első kommentet Raven írta, idézem: "Gab, ez valami fantasztikus!! *o* Már most megtetszett a történet! :)) Nagyon tetszik a fogalmazásod is! Azt hiszem ez egy újabb blog, amit folyton olvasni fogok, és bár anyám ki lesz akadva, akkor is a gép előtt fogok görnyedni! :DD Alig várom a folytatást! ^^ Ölel, Raven :*"
Mint már írtam, elakadt a lélegzetem, és szerintem egy bloggerina (egyik) legjobb emléke, amikor megkapja az első kommentet. :)

4. Mi ihlette az alaptörténetedet? Honnan jött a blogod alapötlete?
Őszintén? Fogalmam nincs! Többen is biztattak a blogolással kapcsolatban, de a történet keletkezése csak úgy jött. Egyik éjszaka 5SOS dalokat hallgattam (♥), és csak úgy bevillant egy 5SOS fanfiction. Akkor olyan volt a lelki világom, hogy nem akartam mást, csak egyedül lenni. Innen jött az, hogy a főszereplő legyen egy árva lány, és inentől meg minden ment magától.

5. Mit jelent számodra az írás?
Számomra az írás egy életforma. Olyankor két külön dimenzióba kerül az életem, és az írás. Megszűnik a külvilág, csak a billentyűzet, és a fejemben zakatoló blogötletek hangját hallom, és szemeim előtt, mint egy film, látom az egészet. Ezt máshogy nem tudnám leírni!

Véleményem a StoriesByViolet c. blogról:

Nos, ezen a blogon 2 fantasy történet megy jelenleg. Az egyik sztori (Különös kísértet) 7 fejezetből áll. Nekem nagyon tetszik, ilyen blogot még nem volt alkalmam olvasni. 3 lány találkoznak egy szellemsráccal, akinek visszakell mennie a Szellem Odúba. A másik sztori pedig egy Once upon a Time fanfiction. Nem nézem a sorozatot, de nekem tetszett a prológus. Kíváncsian várom a folytatását mind a 2 sztorinak!!

Hogy kiknek ajánlom?

Akik szeretik a fantasy, kaland blogokat, ahol nem csak 1, hanem több sztorit is találhat ;)

Az én díjazottjaim:

4 megjegyzés: